öğrenci ve profesör

20 Aralık 2011 Salı


Üniversite yemekhanesine giren bir öğrenci tüm yerler dolu
olduğundan gidip
üniversite profesörünün oturduğu Masaya oturmuş
Profesör kaşlarını çatarak: ” Okuzler ve kuslar ayni Masada
oturamaz!”
Ogrenci: “O zaman ben ucuyorum…”
Profesor cevaba cok sinirlenmis, sinavda ogrenciye takmis ve
sinavini basarisiz
gecmesi icin elinden geleni
yapmis
Yanliz
sinavda ogrenci tum sorulari mukemmel bir sekilde
cevaplamis
Profesor ogrenciye: Sana son bir soru soracagim - demis
Yolda yururken iki torba buldugunu hayal et, birinde akil var,
digerinde ise para var Hangi cuvali alirsin?
Ogrenci: “Para olan cuvali secerdim…”
Profesor: “Ben akil olan cuvali secerdim…”
Ogrenci:”Normal! Kimde ne eksikse onu secer…
Profesor cok sinirlenmis, ogrencinin not defterini alip icine
“öküz”
yazmis Ogrenci nota bakmadan odadan cikmis
Bir Dakika sonra ogrenci kapiyi aralamis : “Sayin profesor,
imzanizi atmissiniz, fakat notumu yazmayi unutmussunuz”- demis

Share This :

Benzer Karikatürler

0 yorum :

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. penguenfan - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger