lazımdı bana ya :)

27 Ekim 2011 Perşembe

Share This :

Benzer Karikatürler

11 yorum :

indianajoneskamçılıadam dedi ki...

sus sus allahını seversen :DD yine gececiyim :D

yagız dedi ki...

senle ben yatmıyoruz indiana jones :D adamım :D

indianajoneskamçılıadam dedi ki...

sende benim adamımsın :D neşeli güzel nerde :D

yagız dedi ki...

uyumuş heralde ne bilim :D

neşeli güzel :) dedi ki...

geldim geldim meraklanmayın gece kuşları sizi :D

yagız dedi ki...

anaam hoşgeldin :D bak iyi insan lafın üstüne gelir derler :D

indianajoneskamçılıadam dedi ki...

h.g

neşeli güzel :) dedi ki...

h.b :)

yagız dedi ki...

nese yarın işe gidicm ben yatıyorum :D

indianajoneskamçılıadam dedi ki...

bende okulaa :D :D

neşeli güzel :) dedi ki...

iyi geceler :)

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. penguenfan - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger